Az ékezetek támadása, valamint régi anyagok átstruktúrálása

 

1674Sajnos a bal oldali képen egyetlen darab ékezet sincs, de nem találtam semmi olyan képet a neten amiben gonosznak látszó ékezetes betű formájú kardos ninják támadnak a monitort bámuló felhasználóra, úgyhogy ezt teszem inkább be. Az elmúlt pár hét során végigmentem az eddigi kb kétszáz írásomon, és amennyire tudtam, kijavítottam a helyesírási hibákat, leginkább az ékezetek hiányát. Mindamellett biztos, hogy maradt még épp elég hiba, mert a Chrome nem jelzi mindegyiket, de azért így sok év után ez is haladás.

Az ékezeteken kívül picit kitakarítottam a halott linkeket, a régi picasa oldalakra mutatókat, képeket amik már nem léteznek, stb. Picit olvashatóbb lett a blog talán.

A másik dolog, hogy a régi anyagok nagyon ömlesztve és követhetetlenül lettek írva, ezért, bár valószínűleg senkit nem érdekelnek már, de a napokban át fogom rendezni picit, aminek az lesz az eredménye, hogy aki RSS-ben vagy emailben követi a blogot, az lehet, kap néhány értesítőt 2008 körüli “új” írásokról.

A többi hírt majd később kapjátok.

Kommenteket kérek!

