Akartam már mondani…

Hogy a blog nem halt meg, csak az író kurva lusta. Azon kevesek (szerintem lassan senki) aki az eleje óta követi az irományaimat tudja, hogy eredetileg az otthon maradt ismerősöknek akartam táptalajt adni a rólam való pletykáláshoz infót adni arról, hogy mi zajlik itt. Csak közben eltelt több mint hat év, és az ismerősök egy jó része vagy leépült, vagy kiköltözött, vagy egyszerűen újak jöttek helyettük, akikkel személyesen tartom a kapcsolatot, nem pedig mindenféle blogokon keresztül. Amellett valahol a második évben is volt egy baromi hosszú szünetem, azt hiszem a mostanihoz mérhető hosszúságú. Néha nincs ihlet, és a hashajtó sem hat az írási készségekre.

Mindazonáltal történtek dolgok év eleje óta, mint mindig. Sok témáról írhatnék napi jelleggel, fújt a szél (a héten), meleg volt (a nyáron), szex- és pedofil-botrányok voltak (egész évben, de mondjuk pont leszarom, egyikhez sincs személyes közöm.), kiköltözött egy blog-olvasóm, akivel azóta is jóban vagyunk, és a blogon keresztül barátkoztunk össze (igen, itt, csak, hogy legyen valami zárójel ehhez a mondatrészhez is), kedves másik korábbi költöző ismerősöm úgy tűnik megtalálta a számítását, házat vett, kutyát kapott, stb (nincs zárójel.). Voltam picit utazgatni, itt-ott, a facebookos ismerőseim az összes képem láthatják ami felment a netre, a többieknek meg csak kérni kell(ene, ha valaki is írna.).

Amit esetleg megemlítenék, mint érdekességet, illetve esetleges hasznos témát az olvasóközönség számára, az az, hogy a ‘permanens’ munkából átváltottam napidíjas, szerződéses (contract) munkákra, és most egy 3 hónapos projekt, majd az azt követő útlevél-mizéria után (gy. k. nem volt útlevelem, ezért buktam egy álláslehetőséget az egyik banknál), most a második helyen vagyok, ha minden jól megy, tavaszig. Az előnyökről és hátrányokról szívesen írnék, de nagyon hely- és személyfüggő a dolog: kinek mi a fontos, mennyire keresett területen dolgozik, mennyi idő alatt talál munkát stb. Az analitika ebből a szempontból eleddig szerencsés. Ha már továbbra is kétségeim vannak afelől, hogy erről a területről akarok nyugdíjba menni (persze ha addig élek), akkor legalább fizessenek meg érte. A hátrányok, elsősorban a felmondási idő körül tornyosulnak (1 hét és 1 hónap közt.), valamint, hogy elvárják, hogy mindent jobban tudj, mint mindenki más. Igaz ‘ezért fizetnek’.

Mi más…reggel kicseréltem a neonlámpa-csövet a konyhában. Kurva büszke vagyok magamra.

Majd összeszedem magam és írok előbb-utóbb. Jövő hét végén terv szerint Krakkó és környéke. Érdekes lesz.

 

Akartam már mondani…” bejegyzéshez egy hozzászólás

Kommenteket kérek!

