Rövid: londoni munka 38 évesen (keresőszó)

Pár napja jött egy találat, ami a “londoni munka 38 évesen” keresőszóval talált meg. Miközben nem tudok semmit arról, aki írta, azért gondoltam lehet van, akit érdekel, hogy mit ad a város annak, aki a harmincas évek első harmadánál esetleg tovább tart.

Nos hasonlókat, mint fiatalabbaknak szerintem. Értelemszerűen nincs elsőkézbeli tapasztalatom, hiszen még nem igazán vagyok 38 (egy ideig nem is leszek), de ugyan azokat a javaslatokat tudom megfogalmazni, mint másoknak. Egyrészt olvassa el az Élet Angliában – Az alapok, témák szerint írást, mert eléggé össze van rendezve. De ha lusta, vagy csak nincs ideje, akkor indulónak annyi, hogy nem tapasztaltam annyira a korral kapcsolatos diszkriminációt, mint otthon. Ha az illető tud angolul (nem középfokon), valamint van releváns munkatapasztalata, akkor valószínűleg anyagilag jól fog járni itt. Ha csak pubban tud elhelyezkedni, mert vagy angolul nem tud, vagy harmadlagos munkákat végzett idáig, az akkor lehet problémás, ha családja is van az illetőnek, mert egyszerűbb munkákban, ahol órára fizetnek, nincs meg mindig a heti 40 óra. Tehát lehet, hogy 6-700 fontból, vagy kevesebből kell kijönni egy hónapban, ami vidéken nem gond, itt viszont problémás.

Persze erősen más a helyzet, hogyha releváns tapasztalattal, normális angoltudással jön valaki. 15 év tapasztalattal simán £50-70ezres fizetéseket lehet összeszedni elég sok területen, amiből mar lehet élni is.

 

Reklámok

Rövid: londoni munka 38 évesen (keresőszó)” bejegyzéshez ozzászólás

  1. 57 éves vagyok. Több, mint egy éve vagyok Angliában. Csak jó tapasztalatom van, itt nem vagyok “öreg”. Van munkám, rendesen meg is fizetnek, nem egy hirdetést láttam, ahol eleve keresik a tapasztalt emberkéket. A munkát nézik. Persze a nyelvtudás alap.

Kommenteket kérek!

