Nem bemutatóterem, galéria!

Kinek mi jut eszébe a fürdőszoba-termékek vásárlásáról? Hát nekem semmi, mert bérlek. De amellett azt hiszem, hogy a legtöbb embernek egy fürdőszoba-bemutatóteremről nem sok érdekes gondolat ugrik a fejébe. A Roca ellenben alkotott egy igen kreatívat, és nyitott egy galériát.
Megmondom őszintén eléggé véletlenül keveredtem oda, mert pár képet láttam a helyről, de mivel nem nagyon mozgok a fürdőszobamárkák világában annyira otthonosan, plusz Londonban úgyis annyi galéria van, nem jöttem rá, hogy ez a Roca, az az a Roca, amelyik fürdőszoba-elemeket gyárt. Szerintem óriási ötlet, kreatív, ügyes.
Alább pár telefonos kép, majd valamikor visszamegyek pár normálisabbat is csinálni. Addig is, enjoy. Akit érdekel, Imperial Wharf (Overground) mellett van közvetlenül, a peronról látni.

Ehhez a diavetítéshez JavaScript szükséges.

Nem bemutatóterem, galéria!” bejegyzéshez ozzászólás

Kommenteket kérek!

