A jó hirdetés beszélgetésre bír

Egy érdekes kísérletet folytattam le szombaton.

Miközben a délutáni programomat befejeztem, de az estire még picit várnom kellett, mert az ismerős ismerősének a szülinapi ereszdeleahajamat-ja csak picit később kezdődött, gondoltam leülök a metróban és olvasok picit az állomáson ahol épp voltam. Ez volt a terv; azonban belefutottam egy igen érdekes hirdetésbe, amit láttam már korábban, ezért tudtam mi van rajta. Lásd alább:

Gondoltam hát, hogy mivel volt kb 50 percem, ezért inkább mégsem olvasok, hanem a mellettem ülőket próbálom belevonni egy beszélgetésbe, hogy kitalálják-e, mi van a poszteren, és ha igen, akkor meg tudják-e nevezni a rajta levő dolgokat. Egyébként 75 metróállomás van elrejtve a képen, van amelyik könnyebb, néhány nehezebb, én is csak kb húszat tudok. Vegául a picit kevesebb mint egy óra alatt hat különböző emberrel beszélgettünk arról hogy mi is van a plakáton, meg hogy milyen jó ötlet. Az a vicc egyébként hogy a cég aki a kampány mögött áll nem foglalkozik B2C-vel, csak B2B-vel, mert ok azok akik igazából a hirdetéseket kiteszik, magukat reklámozzák. Az angolok meg nagyon beszedessek, könnyen fel lehet venni velük a kapcsolatot ha valami érdekesről van szó. Tanulság, nem csak az időjárásról lehet szocializálódni.

Reklámok

A jó hirdetés beszélgetésre bír” bejegyzéshez ozzászólás

Kommenteket kérek!

