Nyerő széria

Mostanában két meetupon is voltam. Az első egy úgynevezett treasure hunt vagyis kincsvadaszat volt, a második egy pub quiz. Ezek otthon sajnos relatíve ismeretlen dolgok, bar asszem kincsvadaszatokat tartanak Pest környéken is.
Mindkettő csapatmunka, de az előbb említett verzió jellemzően dolgok, pl jelen esetben emléktáblák megtalálásból áll (pl “itt élt Hofi” vagy hasonlok), as utóbbi meg véletlenszerű ismeretanyagok “recitálásából”.

Az ilyen meetupok szépsége, hogy véletlenszerűen kerülsz csapatba emberekkel, és szurkolhatsz h ne legyenek orbitális seggfejek. Mondjuk az sem utolsó h miért megy az ember.
Csajozni? Dugópajtit keresni? Biztos lehet, bar pont az ilyen tálakózókon valszeg limitáltan esélyes. Én személy szerint azt hiszem hogy az ilyen dolgok nekem arról szolnak h nyerjünk, nyerjek. Aki ismer az tudja h személy szerint a csapat többi tagja nem jellemzően érdekel de a célok eléréséhez szükséges eszközök, akiket rabszolgahajcsárként kell irányítani.

Mivel az emberek jó része Droid, ez nem bonyolult, aki pedig képes önálló gondolkodásra, hasznos társ lehet a csapatban. Így történhetett, h pár hete nyertem egy 4 fős csapattal fejenként £25 Amazon utalványt ami mindenképp jo helyre kerül. A csapatban egy hasznos ess két kretén volt, de mégis sikerült. Konkrétan az “itt élt xy” táblákat kellett levadászni a belvárosban. Bar a csapatirányítás nem volt teljesen egyszerű, érdekes kihívás volt. Csak picit ki kell állni magunkért. Ha más nem akkor egy kis bor segít. Az angolok jórészt birka banda, a külföldiek viccesebbek.

Ma (pénteken) egy utolsó pillanatban kiválasztott pub quiz meetupra mentem el, ahol kb ötvenen voltunk, számomra mind ismeretlen. Azonban érdekes volt, ahogy felmértem az egyes asztalnál ülőket, hogy kik tartoznak a fejre használhatatlan vs. hasznos kategóriába, es igy próbáltam csatlakozni csapatokhoz. Vicces volt, mert a bemutatkozások során felmerült hogy ha mar Victor vagyok (angoloknak c-vel) akkor a csapatnév is lehetne a Victors, győztesek. Ennek megfelelően nyertünk is, ami amellett, h személyes siker, egy újabb érdekes kihívást tartogatott, mert a fődíj egy szombati pub crawl beugró kis pénzzel támogatva. Ez a nem itt élők számára egy kocsmatúra.

A kihívás megoldása némi taktikát es szemétséget, plusz szerencsét igenyélt. A szabály az volt, h a játék végén hatan kiálltunk egymással szemben és újabb quiz kérdésekre kellett válaszolni, azonban a csel az volt, h mindenki fején volt egy érintésérzékeny sapka, és mindenki kezében volt egy styrofoam bot. Aki úgy érezte h tudja a választ, az a saját fejét verte, ellenben ha valaki mást vertél fejbe, akkor a fejen talált illetőnek kellett válaszolni a kérdésre. Ha nem tudta, az o baja volt, mert mínusz pont járt érte. Így fordulhatott elő h bar egyetlen kérdésre sem tudtam a választ, én nyertem, mert sikerült olyan ügyesen időzíteni a többiek fejbevágását, h pont nem tudtak a válaszokat. So it came to pass that I won with zero points. I’m fucking epic. Magyarul így fordulhatott elő, h nulla ponttal nyertem és lássuk be ez nem semmi.

Végül később megbeszéltem emberekkel a lehetetlen témakorokét, mint pl edzésen hogyan gyakoroljuk a torok (nem török) fojtásból szabadulást, meg mifenét, és h miért baromi effektív az önvédelmi sport amit nyomok. A téma egyébként a taktikai stratégia elemzéséből jött, lásd feljebb, magyarul hogyan kombináljuk a taktikát, az önbizalmat és a szemétséget. Szóval nem volt harag. Szombat délután tehát ingyen kocsmatúra, este pedig egy ismerősöm ismerősének a szülinapi bulijára megyek ahol ossz 1 embert ismerek — nem a szülinapost.

A kocsmatúra egyetlen feltétele, h akitől kapom a pénzt, és akik a mai quizt szerveztek, vissza kell jelenteni nekik h pontosan mi is történt, mondván ők is akarnak olyat szervezni, de a legjobb művészek lopnak ugyebár. Louie, I think this is the beginning of a beautiful friendship. Macskajaj/Casa Blanca?
Gotta love London town.

Reklámok

Nyerő széria” bejegyzéshez egy hozzászólás

  1. Szeretem a sajátos őszinteséged :)
    “felmértem az egyes asztalnál ülőket, hogy kik tartoznak a fejre használhatatlan vs. hasznos kategóriába”
    Ez súlyos diszkrimináció! :D
    na lényeg, gratulálok a győzelmekhez. Tegyük hozzá, hogy a TE nélküled biztos nem nyertek volna :)

Kommenteket kérek!

