Kajakkal a Temzén

Kajakozni nem jellemzően az én sportvilágom, leginkább mert lusta vagyok, és szeretem ha viszonylag száraz a talaj alattam, de a meetup keretei közt sikerült összehozni egy ‘igencsak másfajta’ péntek estét, elmentünk ismeretlenekkel kajakozni a folyóra. A szervezés egyébként nem volt teljesen kaotikus, cégen keresztül ment, akiknek természetesen engedélyük van az ilyesmi dolgokra, plusz vigyázva volt ránk.

Sajnos csak a kisebbik fényékepéző volt nálam, leginkább mert az hivatalosan is vízálló, de majd ha egyszer motorcsónakkal is megteszem az utat, viszek egy normális gépet :) Addig is képek alább:

Ehhez a diavetítéshez JavaScript szükséges.

Kajakkal a Temzén” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Egyszer én is kipróbálnám a Temzén. A Velencei tavon már voltam, de annyira féltem, hogy beleborulunk, pedig tudok úszni, meg nem is olyan mély a víz.

Kommenteket kérek!

