Fogd már fel bazz’

Miközben otthon a politika azon acsarkodik hogy a melegházasság kérdése mennyire elítélendő dolog, illetve a populista jobboldal előállt azon ötletével, hogy a másként gondolkodókat le kellene hajítani a Taigetoszról börtönbe kellene pakolni (hvg) addig itt Londonban éppen az ellen kampány folyik a liberális gondolkodás mellett. Amikor ma kiléptem a lakásból az előttem elhúzó buszon az alábbi plakát fogadott:

Magyarul “VANNAK AKIK MELEGEK. LÉPJ TÚL A TÉMÁN!” Igazából eredetileg a képet kerestem csak a neten mert nem volt idom előszedni a telefont hogy kattintsak de mivel a képpel együtt a hirdetés hátterét is megtaláltam, gondoltam megosztom mint érdekességet.
Tehát: az ötletet egy, az egyenlőségért kampányoló charity (kb jótékonysági szervezet) futtatja. A kampány során ezer londoni buszt posztereznek ki ezzel az üzenettel és egy hónapon keresztül fut. A posztereken kívül a támogatók mindenféle tárgyi jellegű dolgokat vásárolhatnak (ruházat, stb), amivel persze mobil hirdetésekké válnak. Kreatív.

Kommenteket kérek!

