Atombiztos kukák a városnak

Láttam már többször az új szemeteseinket de nem nagyon foglalkoztam a témával eddig, viszont most gondoltam megosztom veletek is.

A kukák bombaállóak, darabjuk £30,000, van bennük WiFi hotspot, LED kijelző, amin a tőzsdei, közlekedési és általános híreket lehet megnézni. A szemetesekre szükség volt mar egyébként mert biztonsági okokból nincsenek kukák a belvárosban. A tervezett fenntartási költségük 21 évre darabonként £500,000. Mondjuk arról nem szól a fáma, hogy mennyi hirdetési bevételt remélnek a kijelzőkön elhelyezett anyagokból, valamint mennyi egy ‘hagyományos’ kuka fenntartási költsége.

Próbálok majd csinálni pár saját képet is róluk. Addig is jó kukázást.

via/eredeti: Treehugger.

Reklámok

Atombiztos kukák a városnak” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Tibertus szerint:

    Wow, nice. Azért szkeptikus vagyok ám, hogy itthon, egy ilyan high-tech cucc meddig maradna életben?!?!?! Látva az Érdi viszonylaton lévő MÁV megállókat… I <3 London. :)

    • Áhh, kizárt hogy otthon ennek lenne bármilyen életképes lehetosege. Tudod hogy van, még azt is viszik/leamortizálják ami betonból van. Pedig ha azt a penzt amit a barmolások miatti felujitasokra kell kolteni normalisan (nem korrupt módon) koltenék fejlesztésre, egész jó lenne. De ennek a visszautoje az, hogy ha en lennek otthon penzugyileg felelos pozicioban, nem hiszem h sokat akarnék kolteni szépítésre. Pár nap után úgyis rosszabbul nézne ki mint régen.

      • Tibertus szerint:

        Nos, nem tudom. Én mindenképpen költenék – persze tudom, hogy idealista vagyok. Mikor kint jártam, a főnököm – akivel mentem – meg is jegyezte, hogy mintha otthon lennék. No igen, nem nehéz otthon éreznie magát az embernek, ahol minden működik és nem kell mindig azt látnia, hogy mi az, ami nem megy. Nyilván vannak kivételek, persz! De lényegesen élhetőbbnek látom Londont, mint Budapestet. Ehhez hozzájön ugye az is, hogy ott van közösség tudat, itt nincs. Ami nem az enyém, az már nem is érdekel… Szomorú persze. Mindazon által el kellene indulni azon az úton!

Kommenteket kérek!

