Londoni nyár, brusszeli és pesti tavasz

Mostanság kb minden reggel az fogadott, hogy omlik az eso. Igazabol mar egy hete folyamatosan szar ido van, de a mostani nem a jellemzo nyari zapor, hanem inkabb az oktoberi zuhi jellegu. Ahogy a tobbiek csorogtak be a munkahelyre mindenki szét volt ázva, még az is aki autoval jott. Most Dóri is legalabb kap egy picit a helyi jellegzetessegekbol mert egesz eddig miota itt van el volt kenyeztetve a jo idovel és ugyse értette hogy mi a baja mindenkinek az angol idojarassal. Csutortok este eleg szep felhok/szinek voltak, de utana olyan zuhi jott mint a sicc.

Most sutotte el egyik munkatásam az alábbi aranykopest: “the linguistic origin of the word “England” means <<the place where it rains an awful lot on a Friday at lunchtime when you want to go to the pub>>.” Jogos.

Amellett a relative szociális idoszakom volt/van. Május eleje kornyeken voltam Brusszelben, meglátogattam egy ott dolgozó ismerosomet, akit még a foiskolai gólyatáborokból ismertem. Virág az EP-ben dolgozik, és mint irtam Brusszelben él, már egy ideje, ugyhogy jól korbe tudott vezetni a városon is, meg ketten elmentunk Brugges-be is a háromnapos utam egyikén, ami nekem személy szerint sokkal jobban bejott mint Brusszel. Kivetelesen nem repulovel mentem, hanem úgy gondoltam kipróbálom a vonatot – nos a sebességére nem lehetett panasz, az biztos:

From 20110502_Belgium

Tobb kepet a fentire kattintva találtok, nem csak a telefonomról :) Sot, arrol nincs is tobb. A brusszeli resze az utnak fel napos varosnezessel kezdodott, vasarnap volt Brugges, ahova vonattal jottunk/mentunk, majd hetfon megintcsak varosnezes, megneztem az Atomium kornyeket, majd visszavonatozás Londonba.

Pár hete voltam Pesten, ott elég sok ismerossel osszefutottam, koztuk olyanokkal is akiket általános óta nem láttam, illetve másokkal akiket fosuli vege ota nem. Volt csoporttalink is, a 400-ban (Kazicnzy utcza), kellemes hely, nekem eléggé bejott. Volt Roxette koncert is, megmondom oszinten leginkabb azert mentem haza (most), es nagyon jol ereztem magam a koncerten (a video nem saját) is, meg kivetelesen az egesz het soran is. Voltunk Szlovakiaban az osokkel egy fel napot, kedvenc ismeretlennevu zólyomi hidamat megint megnéztuk:

From 20110530_Szlovakia

Akit érdekelnek további képek azok itt lelnek néhányat. Az idojarassal határozott szerencsém volt, mert még nem volt túl meleg, és a nyári záporok jó része is elkerult. Pesten nem keszultek képek, de szerintem azoknak akik ezt olvassák relative keves meglepetést tudnék okozni. Amit mondjuk érdemes megnézni, annak aki nem látta még az a “felujitott” városligeti tó, ahol egy muveszeti kiállítás van berendezve (a tóban benne). Elég otletes.

A mostani hetem is jól zajlott szociális szempontból. Még elozo csutortokon szolt egy pesti ismerosom, hogy itt van Londonban a het végéig, ezert erdemes lenne osszfutni. Ebbol vegul az lett hogy ketszer talalkoztunk is, plusz pár másik londoni ismerosevel is iszogattunk kozosen. Vasárnap elmentunk egy meetup-csoportal kirandulni, esett az eso végig, ugyhogy picit szétáztam, de nem baj, láttam lámákat is.

P6121532_MOD

Hetfo este elmentem egy pesti ismerosmnek az itteni ismerosenek egy koncertjére. Ez onnan jott, hogy Adrinak van itt egy barátnoje akivel szerint nekunk talalkozni volt érdemes, mertmiértne, úgyhogy el is mentem Vera koncertjére. A zene nagyon kellemes volt, leginkább annak tudatában, hogy a jazz/soul jellegu zenevilágot nem annyira érzem magaménak. Kedden ugy volt, hogy osszefutunk egy kávéra, de vegul valami mást csináltam, nem tudom már mit. Szerdán voltunk egy ismerosom szulinapi iszogatásán a Mews of Mayfair-ban. Mayfairrol annyit erdemes tudni hogy London talan legdrágább kerulete, de biztosan a topban van. A bár ahova mentunk is ennek megfelelo volt, siman lehetett kapni náluk £8,800-ért pezsgot es bar a weblapon nem talalom de hatarozottan emlekszem hogy volt valami italjuk £11,000-ért is. Ehhez képest a Ferihegyi reptéren kaphato 3,600 eurós 1940-es Tokaji kispista ár. Csutortokon egy olasz ismerossel talalkoztam, akkor keszult a fenti piros-eges kép, tegnap pub, ma filmnézés, holnap meg megyek egy meetup csoporttal sétálni, “ha esik, ha fúj”.

Egyelore ennyi, mostmár legalább mindenki tudja, hogy élek még :)

Reklámok

Kommenteket kérek!

