Hirtelen felindulásból elkövetett 43 kilométeres gyaloglás.

Ez volt a mai nap eredménye. Egy tíz mérföldes gyaloglásnak (16km) indult túra után gondoltam hogy túl szép az idő ahhoz hogy hazahúzzak rohadni, ezert inkább folytattam az utat a Thames Path-on. Mivel mostanság értem haza, és a zombi és a félhalott közt vagyok, ezert legyen elég egy térkép. :) [klikk rá]

A walk of 43kms.

A pontos hosszt nem tudom, a lemért eredmény nem az igazi mert egyrészt nem emlékszem pontosan mikor melyik utcán mentem, másrészt pedig erre rájön még egy kis adag séta itthonról az itteni metróig, majd este vissza. Mindenesetre ez így minimum 41-42km az Illustrator szerint, és eléggé simított a térkép, plusz az előbb említett +1 km itthon miatt.

Reklámok

Kommenteket kérek!

