Káosz, mondom en

Kesz orultek haza van itt. Tegnap mellettem esett egy hatalmasat egy gyorsulasi versenyzo motoros az uton. Ma este a metro richtig a rossz oldalon jott, aztan elment mellettem kilenc (!) szirenazo rendorauto. Komolyan, megtalaltak Oszamat?

Lassan itt is valasztasok lesznek, ezt mar fel szoval emlitettem korabban. Nemreg volt a miniszterelnokjeloltek vitaja a TV-ben – az elso kor, amit bar megnezhettem volna online is, beleneztem aztan rajottem hogy nem erdekel. Erdekes megnezni hogy az itteni marketing mennyire naprakeszebb az itthoninal, a SKY pl csinalt is egy plakatot, kulon az alkalomra, h reklamozhassa az egyik HD-csatornajat:

A motto piros hatterrel: “Semmi sem visz kozelebb” – megertem mondjuk h otthon egyreszt nincs kulon HD-csatorna ha jol tudom, valamint hogy ugyis mindenki a kiraly tv-t nezi amikor epp az OVB rendesen vegzi a dolgat, de azert ez a naprakeszseg a plakat korul nem jellemzo otthon azt hiszem.

Az itteni kampanyelemek neha szorakoztatoak egyebkent: a LibDem-ek folyamatosan dobalnak be minden szirszart amit sose olvasok el, de mar tobbszor lattam hogy az egyik focim az ujsagjukon, hogy a helyi keruletben “ez egy kétlovas verseny”, marmint hogy a harmadik partnak ugysincs eselye (a Tory-knak), mondván, 4 eve a Labour volt az elso, a LibDem-ek a masodikok, a Tory-k meg valami tizenpar szazalekkal a harmadikok. Ez mind szep es jo, de azert most kepzeljuk el, h otthon a szocik ezzel kampanyoltak volna, h “ne szavazz a fideszre, mert 4 eve mi nyertunk” :D

Eleg sokat szereplunk mostansag a hirekben, mivel az angliai legter le van zarva, es ennek buktatoi felmerulnek itt-ott. Pl h nemsokara kifogyunk a zoldseg/gyumolcsbol – Anglia a gyumik 90%-t, a zoldsegek kb 65%-t importalja, es ennek joresze legi uton jon be. A turizmus, uzleti utak, konferenciak es romlott aruk miatt a legterzar napi £130m kárt okoz. Ez forintban 39,000,000,000 / nap, tehat 39 mrd forint / nap. Lehet szamolni ebbol hany metrot epithetne Budapest egy het alatt. (kb haromnegyedet)

Irok majd meg, lesz mit, csak most keso van es luta vagyok.

Kommenteket kérek!

