Szocializációs Hét

Az elmúlt hétben sikerült duplázzak a szocializáció tekintetében mert nem csak három helyre mentem a CS csapattal, de meg egy pesti ismerősöm is itt töltött négy napot. Próbálok időrendi sorrend szerinti leírást adni.

Még előző csütörtökön (01/14) voltam egy Fondue-esten, a Tiroler Hut-ban. A hely óriási volt, mar ha nem is területileg, de feelingre mindenképp, amellett, h az egész helyet magyarok futtatták. A kaja nagyon jó volt, elég sokat ettem, nem csak sajtot hanem emellé meg valamilyen pulykás ételt is, meg végre volt normális soruk is. Persze nemet-jellegű helyen a német-jellegű sorok hasznosak ha vannak ugyebár. Szóval ez jo volt, megjegyeztem a helyet, majd meg szerintem megyek oda ha sikerül összeszedni egy önkéntest h jöjjön.

Pénteken szintén a CS-csapattal voltunk egy japán bárban, marha jó misojuk volt, mostanság úgyis rákaptam a japán kajára, majd még megyek, van egy közelebbi hely is ahol jó levest adnak, most úgyis vettem egy hetijegyet metróra úgyhogy valamikor átugrom majd levesezni :) A csapat egyébként itt is jó volt, de itt kevesebbet maradtam, mert valamikor bekapcsolta magát a DJ, amit én nem szeretek, úgyhogy elég korán leléptem.

Vasárnap elmentünk az eppingi erdőbe egy elvileg 20 kilométeres sétára – szerintem nem volt annyi de a lényeg hogy meglepő módon sütött a nap (se előtte se utána nem sütött), és bar sokat agyaltam azon hogy el akarom-e vinni a picit nehézsúlyú bakancsomat, végül akkora mocsáron kellett átmenjünk, hogy a többiek jó része kellemesen elázott, én meg vígan gazoltam át mindenen. Ilyenkor hasznos a maximalizmus/megalománia :) Van pár kép, majd lehet teszek fel, nem tudom meg, szerintem nem túl érdekesek.

Csütörtöktől ma reggelig itt volt egy ismerősöm Pestről, körbejártuk Londont és Oxfordot, mert J szeretne jönni jövőre MA-képzésre Angliába, és mivel nem járt meg itt ezért körbejártuk a terepet picit. Jó volt, kellemes időtöltés, stb. Az időjárás nem volt túl pozitív, bar lehetett volna rosszabb is, egy nap kb napos, egy esős, egy felhős. Igazi angol.

Ma háromkor keles, buszozás Victoria-ig, majd én vissza. Viszonylag szerencsém volt, az N11-esre nem kellett sokat várni visszafele, de a 83-asra fel órát, pont lekéstem pár perccel. Szórakoztató, hogy bar a sokat szidott BKV-metrók már 4 óra után járnak vasárnap is, itt az első metrók csak 7 után érnek a belvárosba vasárnap. Addig lehet elvezni az éjjeli buszok barátságos utazóközönsége által nyújtott szórakoztatást. Jórészt mindenki segg részeg és ordít mármint.

A heti program most kevéssé lesz változatos – szerdán találkozom egy pesti ismerőssel aki itt dolgozik pár hetet, illetve valamikor megyek múzeumba is. Szóval nyugi lesz.

Kommenteket kérek!

