Hobó, tél, Windows

Mint mondtam volt tegnap Hobó koncert az Underworldben. Meglepően jó volt, nagyon tetszett annak ellenére hogy a pasinak egyetlen számat ismerem csak. Elég érdekes volt, az elején József Attila verseket szavalt, elég sokat, talán ötöt vagy hetet, nem számoltam. Elég csendben hallgatta a társaság, bar tapasztaltabb Hobó-látogatóktól tudom hogy nála ez a vers-szavalás normális dolog, csak nekem jött meglepetésként ezek szerint. Az est további részé több felvonásban került beadagolásra, volt egy előzenekar-szerűség, akiknek a nevet ugyan senki nem tudta, de Zagarhoz hasonló stílusban játszottak, ami nálam jót jelent. Utána a két csapat együtt játszott pár számot, elég érdekes volt, állítólag picit spontán alakult a program, mert délután nem tudták még hogy hány számot akarnak lejátszani, csak estere sikerült kitalálják a koncert előtt nem sokkal.

A hangulat nagyon kedélyes volt, a nézők lehettek vagy ötvenen talán vagy annyian se, egy pince-pubban voltunk gyakorlatilag, Hobó meg a szünetekben kijött iszogatni és beszélgetni az emberekkel mindenfélékről. Persze nem beszeltem vele:) Annyira nem érdekelt, plusz elég köztudottan nem vagyok egy celeb kergető. A koncert után meg maradtunk pubozni – jó volt és picit meglepő de több ismerősöm is megjelent a koncerten ami ahhoz képest h 1) London nagy, 2) lehetett az össz létszám vagy 50, 3) alig ismerek pár embert a varosban, egész jo :D Valamikor hajnal 1 körül kerültem haza.

Persze a hazaút picit meredek volt, mert megint lefagyott a járda mindenhol és nem sóztak fel egyáltalán, úgyhogy meg teli bakancsban is kicsit artista-dolog volt lekorcsolyázni nyaktörés nélkül. Ma mégrosszabb volt. Tegnap eléggé szerencsém volt különben mert megjött végre a számítógépház és az alaplap ami egyben, egy tízkilós, nem éppen pici csomagban érkezett, amit a tükörjegén hazavinni öngyilkos-ekvivalens művelet lett volna úgyhogy sikerült kikönyörögjem hogy valaki kocsikázzon haza (lakok vagy háromszáz méterre az irodától).

Sikerült is összerakni a gépet kisebb szívások arán (pl a videokártyát cserélni kell mert a hűtője nincs jó helyen az egyik alaplapon levő tárgyhoz kepést), plusz a procit nem nagyon akarta felismerni az elején. Ez inkább kellemetlen mint komolyan hátrányos helyzetet előidéző dolog, mert amikor egy alaplap nem tudja mit kezdjen egy nála újabb procival akkor “biztos ami biztos” alapon maximumon járatja a procihűtőt (nehogy leégjen alapon) – hat szerintem az 1800 wattos porszívó ahhoz képest hangtalan néma kiscica volt. Mindegy, megoldva. Most meg a Windows telepítéssel szívok mint a borz, Windows7 megy fel a gépre, amit nagyon nem akartam, de az XP nem támogat annyi memóriát ami az új rendszerben van. Öt óra alatt másodszor telepítem fel, az elsőt elszúrtam valamivel. Persze a W7-tel meg egy csomó program nem működik rendesen (x64, persze, ami ahhoz képest hogy mostmár 9 éve léteznek 64bites Windows rendszerek elég kellemetlen hogy meg most sem működik velük egy csomó dolog…), úgyhogy az Adobe cuccokkal meg nem tudom hogyan birkózok meg, elvileg mennek vele de nekem egyik se akart felmenni. Fasza, csak leadandóm lenne a hétvégén – mondjuk megoldom, nem gond, van pár kártya a tarsolyomban, ennyire nem könnyű keresztülhúzni a számításaimat egy sz.gepen, de azért jobb lett volna ha nem szívat. (Most épp laptopról írok, mert partíciót mozgat a drága – nem tudtam rendesen beállítani hogy hova tegye a programokat, úgyhogy most át kell bútorozni a wincherstereket. De jó.)

Voltam ma teázni! (Mármint teázásnak volt meghirdetve, ehhez kepést sütizés és kávézás lett, de mindegy, jó volt így is.) Írtam legutóbb a CS-eseményekről (aki nem tudja mi az az olvasson vissza), tök jo volt, persze átlagéletkor megint 35plusz (itt se fogok becsajozni…), de sikerült megismerni pár érdekes embert megint. Elbeszélgettünk pár témáról, külföldi lét, MBA-oktatás, várostervezés, kinek mi jutott eszébe. A külföldi lét nem az én ötletem volt, csak mellettem egy kanadai nő ült, szemben velem egy olasz pasi, aztán jól elvesztek a témában :) Én ezúttal inkább hallgattam csak, de más témákban aktiváltam magam.

 

Reklámok

Hobó, tél, Windows” bejegyzéshez ozzászólás

  1. bárisnya szerint:

    Szia,
    nem tudom már, hogy a csudába értem ide a blogodra, de majd’ egyhuzamban végigolvastam.
    Valamikor régen álmodoztam arról, hogy ott éljek felnőtt koromban. Manapság még inkább azon vagyok, hogy a lányaimat úgy kondicionáljam, hogy meg se álljanak a Csatorna túlsó oldaláig.
    Hajrá, tessék csak kevesebbet otthon ücsörögni, lesz ez még jobb is.
    zs

Kommenteket kérek!

