Ünnepi szezon II. [újévi kisbeszámoló Londonból]

Egy megfázás + fejfájás + másnaposság-csökkentő bogyót valaki pliz küldjön :) Ez a három dolog így egyszerre istenien hat.

Kedden meglátogatott az egyik pesti ismerősöm – igazából nem hozzam jött, hanem egy közös ismerősünkhöz, aki nem Londonban lakik, de azért beugrott hozzam is, elmászkáltunk a városban, kávéztunk, szétáztunk, utána mindketten megfáztunk. :) Nem baj, azért jól éreztem magam.

Az ünnepi szezon ez utáni második fele nem telt annyira érdekesen mint az első, bár ennek része az is hogy a tegnapiakra hiányosan emlékszem csak. Mindegy, első szilveszter Londonban! Elég későn sikerült beszerveznem egy bulit egy volt IBSes csoporttársamon keresztül aki szinten itt lakik a “faluban”. A varosba bejutas picit rémálomszerű volt, megmondom őszintén az elmúlt két évben ennyire meg nem zavart a tömeg mint az esti metrón. Ugye alapszabály (mármint jogilag), hogy tömegközlekedésen alkoholizálni nem szabad – ezt természetesen mindenki magasról tojta le, annyira hogy az egyik metrón egy feka srác az alsógatyájából húzott elő egy whisky-s üveget, de “nem kicsit, nagyot” – valami hatalmasat, egyébként meg mar este tízkor fetrengő részegekkel volt tele a metró. Szerencsére egy bemelegítő plusz egy házibuliba mentünk csak, ill páran továbbálltak egy tömegrendezvényre is, de Balázs elmondása szerint “élete legundorítóbb helye volt” – az ő eseteben az már komolyan valami szar hely lehetett…:D Mondjuk amilyen emberek voltak az utcákon, hat az siralom volt az tuti.

A bemelegítő buliban négyen voltunk, ahol előkerült egy “apám csinálta” jellegű házi pálinka is (nem az én apám csinálta szerencsére), ami állítólag 60%+ alkoholtartalmú volt, nem tudom, de finom volt, leginkább félliteres pohárból gyümölcslével. Ennek az eredménye az lett, hogy foszlányosan emlékszem arra hogy miket csináltunk a lakásban, majd elindultunk egy másik buliba. Én eddigre mar erősen KO voltam, úgyhogy a “törődés fontos dolog” alapon megosztottam a bennem levő alkoholtartalom kb egészet egy utcai kukával amíg a többiek valahol eltűntek. Valaki ezzel kapcsolatban kiosztott hogy ez mekkora bunkóság mert a szemetest nem lehet kitisztani – errefelé nem is kell: az utcai kukákban zacskó van, azokat viszik el minden reggel. Ezután radikálisan jobban lettem (a körülményekhez képest). Valaki rám ragasztott egy “caution, hot” matricát, illetve én egyről tudtam, ma reggel számoltam meg, és harmat találtam. A második buli jó volt, volt egy nagy adag külföldi és magyar is, de mindenki taccs részeg volt, úgyhogy színvonalas szocializálódásra nem nagyon került sor, másrészt eléggé gyorsan cserélődtek az emberek, volt jövés menés. Balázsék innen húztak el bulizni, ahova mar nem mentem.

Hazafele a GPS a telefonomban megint megmentette a napot, mert senki nem tudta hol a metróállomás, de ugye a szabályokat elferdíteni nem tilos – így marha gyorsan megtaláltam :)

Ma délelőtt bementem a varosba megnézni az újévi parádét – jó volt, érdekes volt látni pár fura felvonult, régi bicajok, autók, mindenfele zenei társaság (jórészt külföldi középiskolai zenekarok, fura volt az amerikaiakat látni, jó részük vagy nagyon vékony vagy nagyon kövér volt), aztán végül hazajöttem, alvás, pihi.

Kommenteket kérek!

