Megint hétvége

Bolond az idő, megint. A hét egyik felében kabátban kellett járni, a hétvégén meg meg lehetett rohadni. Csak sajnos strand nincs, ahova lehet menni. De azért voltunk a Richmond Parkban és a Hyde Parkban is.

Szombaton volt a királynő félhivatalos születésnapja (mármint mert kettő van neki, az egyik a hagyományos, áprilisban, a másik a tradicionális, júniusban), kimentem megnézni, vannak képek de nem tettem fel őket egyelőre, lehet nem is fogom, mert csak a kisgépet vittem és nem lettek túl jók. Egyébként egy felvonulásról van szó, ahol tradicionálisan öltözött könnyűgyalogos/könnyűlovasok vonulnak, jórészt zenélnek, tehát nem egy katonai bemutatóról van szó. Javaslom inkább a BBC képeit. Később elgyalogoltam a parton, illetve a varosban picit, megnéztem az uborkát közelről, majd ezután irány a Richmond Park. Szép hely, de olyan allergia jött rám, hogy ihaj. Ilyenkor mindig eszembe jut, amit olvastam anno az indexen miszerint egy német tudós megállapította, hogy a tusszentes olyan élvezetet nyújt, mint az szex. Hat nem tudom, lehet feleseget kéne cserélnie. Viszont volt egy érdekes jelenet, amikor mentünk vissza Richmondból az utcán szembejött két pasi, akik egy falemezt cipeltek magukkal, és a rajta levő szög sikeresen kiszakította Zsófi pólóját. Kiderült, a pasas kb tíz méterre lakott a helytől, és szabó volt, úgyhogy meg is csinálta ott helyben :)

Megnéztem néhány filmet is az elmúlt napokban – a Terminátort javaslom mindenkinek, hogy kerülje el messziről: egy standard akciófilmnek is gyenge, nem, hogy a Terminátor sorozat tagjának. Persze, mások rendeztek, mások adtak az ötletet, az egész csak a franchise miatt van. De lesz meg két rész, lehet előre rettegni. Megnéztem az UP-ot is, na az viszont isteni, marha édes, nagyon nézhető. Szinten nagyon jó a Hangover, nem tudom ezeknek mik (lesznek) a magyar címei, de végre két jó film. A Jégkorszak 3 is nemsokára jön majd.

A héten már megkérdem az ügynökséget mi van a költözéssel, jó lenne tudni valami dátumot.

 

Kommenteket kérek!

