Megváltom a világot – mint általában

Nah, ígértem egy kis beszámolót a péntek esti/szombati napomról. Ugye péntek este volt egy állásbörze Birminghamben, ahol kb ötöd (hatod? mindegy, nem vagyok jó matekból.) magammal a TNS-t képviseltem. Összességében jó volt, és mivel elhatároztam, hogy áttérek az állandó hisztiről a pozitív életképre, ezért inkább azt mondom, hogy sikerült másodikra egy egész jó helyet találjak a vonaton, meg a szállóban (Novotel) is volt par szimpatikus megoldás, miszerint a TV-re rá lehetett dugni a telefonomat, ami MP3 lejátszóként üzemelt, és a hangfal a fürdőszoba plafonjába volt kivezetve, igy egész jó kis komolyzenei elmenyem volt reggel a zuhiban.

Maga az állásbörze nem volt túl forgalmas, elég kevesen voltak, ez a többiek szerint is igy volt, plusz nálunk megkevesebben érdeklődtek, adott, hogy most tegye fel a kezet, ki hallott már a TNS-rol (leszámítva, hogy én itt írogatok róla néha). Naugye. Bár voltak ketten, akik egész képben voltak, egy román csajszi, meg egy nemet csajszi. A többiek, akik oda jöttek nagyon nem tudták, hogy miről van szó, de szerintem ez elnézhető, nem vagyunk egy IBM/Audi/Tesco… [talán jobb is…az IBMhez majdnem felvettek, bár amennyire elnéztem az irodában az eletet, ha felvettek volna se mentem volna, pedig ott több a pénz. Eljutottam az utolsó körig anno, aztán jól eltoltam valamivel, de komolyan nem sajnálom. Meg munka fronton most úgyse panaszkodhatok, egy 275 ezer euros projektet felezve aggattak a nyakamba elsőre, aminek egy jó részét én csinálom, úgy, hogy sose foglalkoztam VBA programozással. Ezek vagy tudnak valamit, vagy bátrak. Kezdek az előbbi fele hajlani.] Nade, állásbörze: az érdeklődőkön kívül nem sok történt, valószínűleg a pangás egy részé az időjárásra is visszavezethető volt – egyszerűen szar volt az idő, masszívan ömlött az eső. Bár fura, mert a BBC szerint idén 40%kal kevesebb “grad job” (munkák kimondottan a frissen végzetteknek) van, mint tavaly, de nem csökkent a végzősök száma…szóval cumi van kérem szepen, nem tudom miért ülnek otthon a jómadarak. Mi is kevés arcot veszünk fel. Eddig évente 30-50 embert vett fel a cég ezen a szinten, idén tavasszal bár felvettünk azt hiszem tízet kb, de utána októberre már csak négy a cél szám. Nincs mozgás, nincs kit pótolni. Ciki.

Késő délután visszajöttem Londonba tegnap, majd átöltözés, buliba el, valami nagyon tré környékre (akinek mondtam h Brixtonba megyek mondta h ne vigyek magammal drága cuccokat, megbánom – szerencsere erre nem került sor, de meggyőző volt amikor az egyik arc az utcán közölté, miután meg kérdeztem h merre is kéné menjek, hogy “hát arra, de sok szerencsét”.) A buli jó volt, nagyjából hatvanan voltunk egy házban, nem maradtam sokat, mint kb soha, de azért sem mert a metrót még el akartam kapni. A taxi drága, éjjelire meg nem ülök fel, nincs az az isten.

Ma nem volt sok történés, reggel lustulás, délután egy ismerősöm blogjanak a dizájnjával cumi, persze nem sikerült megcsináljam rendesen, majd a heten. Rohadt CSS megint. Este volt az Apprentice 5. évad utolsó adása, azt megnéztem a neten, ha már tvt nem nézek, nagyon jó volt, közben megcsináltam a HWSW fórumnak egy dizájnt (igazából dizájn váltás volt, aztán mivel egyszer már csináltam oda egy saját ruhát, ami nekem tetszett, a többiek rágták az életemet h megcsináljam a régit újra, mert a forumadminok valami okból eltüntették, azt megcsináltam, most persze mindenki beígért nekem több liter sort, majd, ha otthon járok alapon. Csak nehogy behajtsam, akkor detox lesz)

Néztem az EP választások eredményét, az otthoniakat nem kommentalom, de most nézem BBCn hogy a BNP is szerzett magának helyet. (A BNP az kb a Jobbik itteni megfelelője). A munkáspárt (aktuális kormánypárt, elég nagy szarban vannak egyébként is) masszívan leégett. Kb mint otthon a baloldal. Hát, változnak az idök úgy tűnik. Vagy csak bénák a politikusok…

 

Reklámok

Megváltom a világot – mint általában” bejegyzéshez ozzászólás

  1. tenderlovingcake szerint:

    az ibm-et jól tetted, hogy kihagytad vaze :D azt azért furcsálom, hogy az állásbörzén nem voltak túl sokan, mert ha jól hallottam ott is fos a helyzet munkafronton.
    az ég kék, a víz nedves, a politikusok bénák/lopnak :D azért én örülök a szélsőjobb előretörésének itthon (tudom, rohattt motskos náczi vagyok..)

  2. tenderlovingcake szerint:

    “delutan egy ismerosom blogjanak a dizajnaval cumi, persze nem sikerult megcsinaljam rendesen, majd a heten. Rohadt CSS megint..”

    ehehhehehehe :D

  3. @tenderlovingcake: Egyik ismerosom eleg kozelrol ismeri az itteni IBMet, mert HR-es volt naluk korabban, o is mondta hogy nem nekem valo. En is igy lattam.
    Itt eleg szopoag van munkafronton, mondom, 40%os csokkenes, meg leepitesek, stb. SZerintem csak az egyetemistak joresze nem latja ezt, v nem akarja latni…

Kommenteket kérek!

