Még hogy a siugrók

Azért lehet, hogy a síugrókkal valami baj van, de én se vagyok teljesen normális az biztos – vettem egy automata porszívót, azt a kicsit, ami elvileg magától kitakarítja a szobát. Ha már én nem szoktam…Nevezhetjük impulzus vásárlásnak is a dolgot, mert az indexen megjelent egy cikk arról tegnap, hogy milyen algoritmus szerint dolgoznak ezek a kütyük, erre megvettem ebayen – Persze anyám jogosan rávilágított arra a problémára, hogy a szobámban egy talpalatnyi hely nincs, nem a robot tarolására, hanem arra, hogy nem fog tudni szegény közlekedni. Úgyhogy majd fel kell pakoljam a földről a kacatokat, vagy inkább kidobni. Jó volna egy nagyobb szoba, mert ez kb egy budapesti panel félszobának a harmada. Elég necces. (lásd lakáskeresési nyafnyaf). Most pl valamelyik ocsondok lakótársam leamortizálta a zuhanyzó fejet, úgyhogy az nincs, de csőből lehet zuhizni. Azt hiszem, ma veszek egy újat, mert, ha a házi bácsin múlik akkor meg telén is csőből jön a víz…

Ezen kívül nem sok van. Megjött a Depeche Mode koncertjegyem, meg az új szemüvegem is. Jól ki vagyok költekezve, és meg utazótáskát is kell vegyek, de az már júniusra marad. Addig úgyse megyek sehova, bár meg utána se tudom merre, aki látni akar szóljon, meggyőzhető vagyok. (Úgyse olvassa senki.)

Úgy tűnik a TNS-t is elérte a gazdasági válság. Az eddigi két rétegű konyhai tisztító papírt, valamint a szintén két rétegű WC-papírt sima egy rétegűre cserélték. Persze ezzel mindenki kétszer többet használ, ellenben a költsége nem fele az eredetinek, plusz mivel a raklapon minimum annyi helyet foglal, mint az origi, igy végül is jóval drágább. Éljen a logika.

 

Reklámok

Kommenteket kérek!

