Munkakeresési hírek, belföldi utazgatások

Elég sok dolog történt március vége óta, és úgy tűnik, hogy itt maradok egy ideig még angolhonban, mert találtam melót Londonban, egy TNS nevű cégnél. Eredetileg úgy volt, hogy szeptemberben kezdtem volna és a nyáron itt maradtam volna Oxfordban, de most a legutóbbi változat szerint már júni 9-én kezdek, ami jó, mert előbb leszek gazdag (izé…), viszont most nagyon sürgősen kell találjak magamnak egy szobát. A cég otthon nem túl ismert, aki tudja mit művel az ACNielsen, annak mondom hogy ez is ugyan az, aki meg nem, annak tömören egy piackutatási cégnél leszek klienskapcsolati emberke. (ennek tudom nem sok értelme van így, de nem mondom hogy manager mert hivatalosan nem az, majd ha addig elviseljük egymást akkor kb két év múlva kapok saját klienst, addig amolyan beletanulási periódus. De legalább senkit nem kell telefonon nyaggassak, kvázi én nem fogok piackutatni.) Az AC-n tizenketten voltunk ha jól emlékszem, kettőnket vették csak fel, bár a többiek eléggé el voltak veszve ahogy láttam. Az egyik feladat egy előre megadott anyagból egy 20 perces prezi készítése volt, és azt ott kellett előadni, szerintem ezen buktak el a többiek, mert akikkel beszéltem még ott elég érdekes dolgokat hoztak ki a lehetőségeiből, és itt az érdekes inkább a negativ értelmében szerepel. Itt mondjuk nekem nagyon erős segítség volt az, hogy az Unileveres időkben szerencsétlen Nielsenes csapat órákat untatott minket a hasonszőrű prezentációkkal, de legalább volt egy jó háttértudásom, plusz ha az UL-nek az a forma jó akkor tán ezeknek is.

Voltam Bath-ban pár napja, egész pofás hely, érdemes megnézni ha valaki arra jár. Tegnap voltam Stonehenge-nél, Salisbury-ban és Avebury-ban, tipikus időpocsékolás az egész, mindenki maradjon távol, inkább menjen a tengerpartra vagy pubozni.

Egy érdekességet azért felvetek, az angol pub-elnevezési szokásokat: ugye azért otthon viszonylag változatos, és esetenként érdekes/kreatív nevekkel találkozhatunk ha szórakozóhelyekre vagy éttermekre, esetleg italozásra vágyunk, Szimplakert, ZöldPardon, stb. Na itt semmi ilyen nincs, elsősorban a puboknál teljesen nulla változatosság van elnevezés-fronton: King’s arms (kb. a király fegyveresei), Queen’s arms, esetenként Lion and Lamb (oroszlán és bárány), gyakran egyéb állatnevek (medve, hal, stb), bár Bath-ban láttam már egy Pig & Fiddle nevű helyet is, ami magyarul a Disznó és Hegedű lenne. Szerintem valaki egyszer igazán nyithatna egy Your Mother’s Arms nevű helyet már…

Kommenteket kérek!

