Papírmunka, Telefon, Banánsör

Beadtam a papírokat az angol jogsiért, pár hét és megkapom. Az otthonit le kellett adjam, nem is kapom vissza, meg a személyimet is le kellett adjam, azt még visszakapom szerencsére. Igazából azért hasznos itt a jogsi, mert lakcímigazoló-kártyaként is szuperál, úgyhogy nem kell mindig egy csomó papírt vigyek ügyintézni. Vezetni a magyar jogsival is lehet itt, viszont ezt nem csak az EU-ban, hanem elég sok másik országban is elfogadják, ki tudja, még hasznos lehet.

Vettem telefont is, egy N95-ös Nokiját, kétéves hűségnyilatkozattal, havi 15 font, ezért kapok 75 perc beszédet havonta és 250 SMS-t, ingyen. Persze a telefon ingyen volt. Épp emaileztem a cellanaplóval (egyik indexes blog), hogy milyen már, hogy otthon 115 ezer forint a telefon hasonló szerződésben, itt meg tök ingyen utánad vágják.

Voltam egyik nap a Teszkóban, persze lekéstem a buszt haza, úgyhogy tolhattam hazáig a szekeret (amit elkötöttem), szerencsére senki nem kötött belém. De vettem banános sört! Hahah! És milyen finom! Pedig eredetileg tök-sört kerestem (Pumpkin Ale), de ez lett végül, mert a másik nem volt. Igaz még azt se próbáltam korábban.

 

Reklámok

Kommenteket kérek!

