Újra kint

Újra kint vagyok, voltam Pesten a téli szünetben.
Na most még már másnapos is vagyok, tegnap nekiálltunk tequilázni de szerencsére nem vagyok rosszul csak kicsit visz a fejem.

Vettem teát, jó, hogy nem otthon vettem, itt a Twinnings Infusions teák (gyümiteák), 0,80 fontba kerülnek, kb kétszázötven forint. Otthon meg ugye ezer valami volt. Úgyhogy most már van zöld teám, fekete teám és gyümiteám is. Sajna nem nagyon tudtam ellenben sok mást venni a teszkoban mert annyira ki volt fosztva, mint még soha, úgyhogy majd hétfőn újra mennem kell mert csak annyi cuccot sikerült összeharácsolni, amivel addig kibírom.

Tegnap lekéstem a reggeli buszt, mármint ugye az volt a sztori, hogy a reptérről ide volt egy busz 815kor meg 1045kor es meg 740kor szálltam le, és hát vagy elérem vagy nem. Na még láttam elmenni a buszt, mondom k.va jó, úgyhogy nekiálltam a reptéren Mézengúz-t nézni, mert az volt csak a laptopomon.

Aztán valamiért tiszta olaj lett a fehér dzsekim, még nemtom hogy szedem ki belőle, de igy nem lehet felvenni mert nagyon látszik. Szappannal próbáltam már, persze nem sokat segített, majd lehet mosogatolötyivel fogom később, aztán ha az se akkor kimosom, csak nem akarom nagyon kimosni mert azegész mosógépet elfoglalja…

Még most se tudom, hogy átmentem-é az egyetlen vizsgámon, ami még december közepén volt. Jó, hogy lassan kezdődik a suli, nem volna egy utolsó dolog tudni, hogy mi is a helyzet…

 

 

Reklámok

Kommenteket kérek!

