Életjel, blogkezdés

Élek!  Megérkeztem, minden rendben, de a helyet még nagyon szokni kell, egyrészt magát a szobát is ami halál kicsi, másrészt a várost, ami szintén meglehetősen pici Pesthez képest. Városnézni nem volt még idom, tegnap annyira jutottam hogy találtam egy honfitársat, és ittunk egy sört kb, ma volt a suliban a beiratkozás, ezzel a nap jó része el is ment egyébként. Ma lehet lenne buli, de jobb napja nem aludtam rendesen/eleget, úgyhogy biztosan kihagyom.

Holnap majd megpróbálok ügyintézni, bankszámla, ilyesmik, SIM kártyát is érdemes lenne vegyek. Egyebkent erdekes, a reptéren volt egy SIM-automata, de nem éltem a lehetőséggel, annyira nem volt sürgős a dolog. Ez is olyasmi amit otthon asszem sose láttam még meg nem is nagyon fogok egy ideig…

Mi van még…konzervkaján élek  Csak még végig kell próbálni a felhozatalt mert egyik ehetetlenebb a másiknál, de talán találok valami olyat amit el lehet viselni. Érdemes egyébként mert olcsó, és legalább nem meki-kaja.
Lakótársak normálisak, elég sokan vagyunk, de a szobában csak én vagyok szerencsére.

Reklámok

Kommenteket kérek!

